11 maj, 2007

Poezi te derguara tek peshku

Jam

Jam si t’më kesh hedhur ujë të ftohtë mbi shpinë
Se shpirtin e kam akull?”
Po të mos shoh sivjet Shqipërinë,
Do t’më gjeni shakull…

24 mars 2004


Një gazëllim

Një gazëllim i pamat shihet në sy
Fytyra shndrit si vezullim rrufeje
E gjitha je si një mrekulli
Ndaj,dhe unë,mbeta pas teje.

30 mars 2004


Ti

Ti je për mua si një shpresë e dhimbshme
Apo si një hare misterioze,e mjegulltë.
Nuk di se ç’pres nga kjo shpresë e dhimbshme
Po shpresoj të zbardhë këtë”çast të errët”.

6 prill 2004


Medititm

Me mend kam ardhur në kopshtin tënd të vashërisë
Dëshirat i kam lëshuar azat:ua hoqa kapistallin!
Dhe ndjej të më hidhet zemra prej dashurisë
Si dikur,djalërisë, aq sa nuk e mbaj dot mallin.

10 prill 2004


Kaq?!

Një dëshirë kaq!Kaq e kaq e kam
Sa të shihja:aq dhe ia bëja”bam!”
Sa gati po plas,aq dhe mall kam
Më prit,o ti gaz,se plasa,aman!

9 prill 2004

Perse

Rrufenë që kishe në sy
Të gjithën mbi mua e shkarkove.
Më dogje,më bëre hi
Përse?Përse më shkrumbove?

9 prill 2004


Në do

Në do porttretin tim aktual?
-Nje qen i rrahur me bisht në shalë!
Ky pra është,tani,i imi portret
“Vizatuar” nga kurbeti doravetë.

9 prill 2004


Ah,ky shi!

Ah,ky shi që bie papushuar!
Një kohë tjetër më sjell ndërmend
Kur nëpër shi,të dy të përqafuar
As pyesnim për shiun(se kishim vënë pendë)

12 prill 2004


Ata sy

Ata sy aq të bukur(s’i kamë parë,moj,asgjëkund!)
Ku i”vodhe”,o moj flutur,se i pashë e tani s’mund
S’mund të rri fare i qetë(iku,iku nga unë gjumi/!)
Ata sy dhe qiell dhe det,po s’i putha,më erdh fundi.

12 prill 2004


Askush

Askush s’m'i hedh më sytë tani
Akush: e kush pyet për një plak?
Ah,sa e keqe je,o moj pleqëri
Vajtoj i brengosur si sakat.

prill 2004


Kur ike ti

Kur ike ti,sikur ra planeti!
Dita u nxi(krejt si eklips!)
Aq keq e ndjeva veten unë,i shkreti,
Sa ngriva!Gjithësia-apokalips!

15 prill 2004


Kur do vish?

Kjo pyetje po më ha çdo ditë egërsisht
Sa ngre telefonin:-Hë,kur do vish?
Dhe unë u përgjigjem:-I do qorri sytë?
Tani kuptohet(më prit,veç më prit)

15 prill 2004


Intimitet

Trupi yt-valë i ngrohtë
Siç është dita tek ne në gusht!
Ç’të them?S’di a e arrij dot
Seç pashë,kur rashë mbi ty palmuç…

16 prill 2004


Në Stari Bucks

Një trup fin,i derdhur për sfilatë
Dy sy më përpinë(ah,ç’hoqa atë çast!)
Pse-thashë,-më mundon?Ç’ma sjellë përballë?
Ilaç që shëron,do të”pi” dot,vallë?!…

15 prill 2004


Kindat e fustanit

Kindat e fustanit t’i ngriti era
Mu si krahët e një shpendi të trëmbur
Unë shoh… dhe më zënë të”prera”
Ç’pashë?Mbeta si i lënur…

18 prill 2004



Je si lule

Shëndeti yt i harlisur,tregon se je lule n’shpërthim
Ndaj mendja ime ekrisur,kaptoi pas tej si n’harrim!
S’do mend që u”harrova”,mendja nga unë iku
S’ka gjë dhe n’u harrova,sa lulja mua më”fshiku”

20 prill 2004


Si ujku

Ashtu si ujku i”zbutur” që e ka mendjen nga pylli
Ashtu dhe unë mendjen e kam veç në Shqipëri.
Aq mall kam,sa plagë m’u bë mua shpirti
Dhe jam gati sa t’ia thërres me oi…

22 prill 2004


Shkëlqimi i syve

Shkëlqimi i syve të mrekullueshëm
Më jep një dhëmbje shpirtërore të thellë.
I dua,i dua ata sy të mrekullueshëm
Se zemrën dhe shpirtin m’i shpove si turrjelë.

22 prill 2004


S’kam faj

S’kam faj në të”vrava!(të”vrava” nga frika)
Jam me flokë të bardha(kam frikë nga”korita”(1)
Erdhe më ngacmove,erdhe më the:plak!
Unë pushkën e nxorra dhe e zbraza”fap!”
1.turpi

24 prill 2004


T’i hoqa rrobat

T’i hoqa rrobat një nga një?!
Dhe hasa në një venus?!
PO më thuaj:-Ç’i doje rrobat më,
kur bashkë ramë në”pus?!”

26 prill 2004


Të gjithë

Të gjithë e rrahih gjoksin:moralistë të kulluar!
tek secili shoh”karagjozin”(gati për të blasfemuar)
Bërtasin për moralin,por ja që tundohen!
Secili ka”djallin”(për shënjtin betohen!)

3 maj 2004


Tani

Tani”ngopem”dhe me”erë”
Se stomaku nuk”tretë”mirë!
Më ngjan vetja si beterr
Pleqëri,je djall me brirë.

5 shtator 2003


Ato shkallë

Ato shkallë do t’i ngjis,do t’i ngjis me një frymë
Se nga malli sa s’kuis(kam marr flakë e po nxjerr tym)
Domethënë jam si në mjegull(sa zë eci kuturu)
Veç aty unë bëhem qefull(mall,o mall,Ç’më bën kështu?!)

4 nëntor 2003


I “ndryshkuri”

Është i”ndryshkur”,(thoshe ti për një koleg)
Po një ditë u zunë “gafil”(me atë tet a tet)
Për të”ndryshkurin”the që ishte”djall me brirë”
Se unë e dija”të ndryshkur”,po më”kallaisi”mirë.

20 qershor 2001


Letër koleges

(Lexuar para kolegëve)

Ballë për ballë me mua,sytë mban nga Vilsoni (1)
S’të bën gjë Xhorxh Bushi,ruhu nga Klintoni?! (2)
Nuk kish “faj”Klintoni(flirtoi me Monikën)
“Teveqel” jam unë që kam frikë Sikën. (3)
1.Koleg
2.XHorxh Bush-senjor
3.Ime shoqe.

25 tetor 2000


Si pula shqirake

Pulën shqirake s’e zë gjumi,
po s’pa n’ëndërr sikur s’ha grurë!
Edhe mua nuk më zë gjumi
Po s’pashë Shqipërinë që e kam lënë që kur…

15 nëntor 2001


Susta e fatit

Susat e fatit m’u hap shumë(më vërviti goxha larg)
Edhe pres,i ziu unë,që të mblidhet,t’më kthej prapë.
Po s’u mblodh dhe ndënji hapur dhe më la këtu ku jam
Do më gjeni me buzëplasur(dijeni që ia kam bërë”bam!)

27 mars 2001


Mbi hamak

Mbi hamakun prej rrjete,unë tund mbesën
Përballë,mbi hamak,po tund çupën ti.
Gjumi të vegjëlit i zë si mbi djepe
Ne shikohemi,buzëqeshim,por çfarë”tundim” me sy?!…

8 prill 2001

Përparim Hysi,dërguar për”peshkupauje”më 11 maj 2007

Nuk ka komente: