11 maj, 2007

Poezi me kater vargje ...vazhdon

Rend?!

Rend pas teje?E kam kot!
Çfarë dua tek e fundit?!
“Pushka”ime s’mban barot
“Lagur”është”foleja e plumbit”
15 dhjetor 2003


Në mbeta

Në mbeta idealist i pandreqshëm,
Në këtë botë të kredhur me allishverish
Them në botë ka plot njerëz të ndershëm
Se sharlatanët numërohen me gisht.
2 nëntor 2003


Kam “kullotur”

Kam kullotur kalin e sevdasë
Si një kalë arab,i palodhur!
Tani që po i afrohem”Saharasë”
Dihet që s’vdes,po do bie i”ngordhur”

22 nëntor 2003


Ne

“Ne ishim lindur për dashuri e besim
dhe jo për shkatërrim.”
ESENIN
Ne s’kemi lindur për dashuri e besim!
Ne kemi lindur vetëm për shkatërrim?!
Shkatërruam çdo gjë(me gene satanaj)
Nuk shtoj asgjë më… dhe vaj,e vaj,e vaj…
20 dhjetor 2003


Ligësinë

Ligësinë nuk e pres në heshtje.
Në sy të ligën e mbështyj.
Mos prit,o i lig,nga unë buzëqeshje,
se tek hipokritët nuk hyj.

23 dhjetor 2003


Kur pija cigar

Kur pija cigar,kujtoja
se vrisja me të mërzinë?!
E thithja mirë e mirë,gulçoja
Dhe veç dogja me të mushkërinë.

26 dhjetor 2003

Po

Po t’ma çani zemrën,nuk ka më gjak
Se është venitur dhe mezi regëtin.
Që ndodh kështu,ka dhe një shkak
Regëtin nga malli për Shqipërinë.

20 mars 2004


Ato puthje

Ato puthje me drojtje dhe frikë?!
Sikur na përtërinin(ta themi açikë)
Seç kishin me vete(të bukur,të fshehtë)
Dhe,sado të frikshme,kumbonin jetë.

20 mars 2004


Jam

Jam si t’më kesh hedhur ujë të ftohtë mbi shpinë
Se shpirtin e kam akull?”
Po të mos shoh sivjet Shqipërinë,
Do t’më gjeni shakull…

24 mars 2004

Nuk ka komente: