12 prill, 2007

Poezi me kater vargje

1.Shpirti im

Shpirti im i dëshiruar,ka vënë krahë,ka vënë fletë!
Se nga malli përvëluar,fluturoi si shpezë e lehtë
Niset larg e duke qarë,duke qarë e bërë oi?!
Dhe qëndron tek malli i parë(në të bukurën Shqipëri)



2.U ça zemra

U ça zemra ime,u bë thela-thela
Se ika nga vendi,nga vendi ku leva.
Kështu jam këtu(me zemër të çarë)
S’e di as vetë(a vdekur a gjallë?!…)

3.Dora jote

Dora jote aq e vogël,kur takoi me dorën time
Seç m’u duk si një lodër(kaq e vogël:si thërrime!)
Dora jote aq e vogël,por e shtrenjtë qe për mua
Ndaj dhe mendja më vjen rrotull(atë dorë e dua,e dua)


4.Shikoj buzën

Shikoj buzën miturake që po çel si një burbuqe
Ti më je si një zambake,unë po plak mbushur me huqe!
Tek hepohet buza jote,tek hepohet miturisht
Sado plak dhe me drojtje,e puth buzën pleqërisht.


Nuk ka komente: